کد خبر 384375
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

مدیرعامل استقلال گفت: تاج باید بداند که ما خیلی تحت فشار هستیم و باید بتوانیم از محل درآمد‌های‌مان در سازمان لیگ استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مورد اینکه در دورانی که در ایران حضور نداشت صحبت‌های زیادی در مورد مشکلات مالی استقلال مطرح شده بود گفت: من زمانی که در ایران نبودم هم تمام تمرکز روی باشگاه بود و مدام با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در تماس بودم. فکر می‌کنم کمی در مورد مشکلات مالی باشگاه بزرگنمایی شد. به هر حال در باشگاه بزرگی مثل استقلال مشکلات مالی همیشه وجود دارد چون هزینه‌ها سرسام آور است. شما دیده‌اید که تقریبا تمام باشگاه‌های لیگ برتری مشکل مالی دارند و این چیزی نیست که فقط مختص باشگاه استقلال باشد.

او در مورد طلب باشگاه استقلال از سازمان لیگ هم گفت: واقعا بزرگ‌ترین مشکل ما این است که هنوز نتوانسته‌ایم طلب‌‌هایمان از سازمان لیگ را دریافت کنیم و این مساله ما را با مشکلات زیادی روبرو کرده است. ما از امسال و سال گذشته چیزی در حدود ۵/۵ تا ۶ میلیارد تومانئ طلب داریم ولی کسی پاسخ ما را نمی‌دهد. این طلب فقط مربوط به نیم فصل اول می‌شود. من از آقای تاج می‌خواهم که شرایط ما را درک کند چون به خاطر مسائل باشگاه تحت فشار هستیم و نیاز به پول داریم. ما در یک سال حدود ۱۰ میلیارد تومان از محل درآمد‌هایم از سازمان لیگ پول می‌خواهیم و اگر این پول‌ها برسد تا آخر فصل مشکلات مالی نخواهیم داشت.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس